Calculator Buget Marketing
Calculeaza bugetul necesar pentru promovare pe Google Ads / Facebook Ads
Cea mai des întâlnită întrebare este "Cât ar trebui să investesc în marketing?"
Așa că dacă vrei să te promovezi prin Google Ads sau Facebook Ads, dar nu știi cât ar trebui să investești lunar, sau vrei să afli ce venit poți obține din bugetul investit. Calculatorul de mai jos te ajută să îți faci o idee despre asta.
Comenzi lunare
0
Cate comenzi/clienti vrei sa ai lunar?
Venit mediu per client/comanda
0
Care este venitul mediu generat în urma unui client sau a unei singure comenzi?
Cost per click
0
Care este costul mediu pe un click sau pentru o vizită pe site-ul tău?
Rata de conversie
0
Care este procentajul dintre vizitatorii site-ului si cei ce plaseaza o comanda?
Clickuri/Vizite
0
Cost per Client/Comanda
0
Buget necesar estimat
0
Venit estimat
0
Profit estimat
0
ROAS
0
Adică pentru fiecare 1 RON cheltuiți,
generezi 1 RON
0
Cu o crestere de 0.5% a ratei de conversie
0
Cu o scadere de 10% a costului per click
0
Cu o crestere de 0.5% a ratei de conversie si o scadere de 10% a costului per click
Când ești la început, vei dori să limitezi costurile, pentru că nu știi ce va funcționa și ce nu.
De aceea, primele 2-3 luni sunt în "modul de testare". Este posibil ca prima campanie de promovare să fie profitabilă, dar s-ar putea să ajungi doar la pragul de rentabilitate (adică, investești 100 Ron și câștigi tot 100), sau s-ar putea să pierzi câțiva bani.
Am creat o mulțime de campanii care au fost profitabile de la început, dar nu ar trebui să te bazezi pe faptul că asta se va întâmpla și în cazul tău. În schimb, gândirea ta ar trebui să fie aceea că investești în cercetarea pieței.
Este foarte important să te gândești că în primele 2-3 luni "investești" în afacerea ta prin promovare, dar apoi, promovarea "se finanțează singură", din profitul acumulat de pe urma acesteia.
Cu testarea inițială, vei obține informații despre tipul de reclame care rezonează cel mai bine cu publicul tău țintă și vei afla, de asemenea, ce cuvinte cheie se convertesc în potențiali clienți. În plus, vei putea testa ce pagini sau produse de pe site-ul tău aduc cel mai mult profit.
Astfel, după perioada de testare, bugetul tău va fi mult mai bine optimizat și cheltuit doar acolo unde generează cel mai mare profit.
Dacă tot ai ajuns până aici..
Ce mai trebuie să știi, este faptul că pentru a avea orice fel de rezultat, este nevoie de un buget minim de 500 EUR pe lună.
Altfel, vei păți același lucru că și mulți alții.. vei cheltui bani, vei vedea că nu prea ai nici un rezultat și vei renunța în scurt timp la promovare.
Ceea ce va însemna și plafonarea creșterii afacerii tale.
Mai "joaca-te" cu numerele din calculatorul de mai sus, și vezi cam pe unde te încadrezi, sau cam cât îți permiți să investești inițial pentru rezultatele dorite.
Sau, mai citește puțin despre promovarea în Google Ads sau Facebook Ads